„Minęła era zdjęć…” – film produktowy to dobra inwestycja

Dobra reklama produktowa może sprawić, że klient zacznie potrzebować Twojego produktu. A dobrze przygotowany film produktowy jest połową sukcesu do dobrej komunikacji z klientem.

Kto chciałby kupować w ciemno? Ile razy sam opis budzi wiele wątpliwości, co sprawia, że klient zastanawia się czy na pewno potrzebuje tego produktu? Łatwo przekonać się, że spot produktowy to rozwiązanie idealne już nie tylko dla sklepów internetowych, które chcą zaprezentować aktualną ofertę użytkownikom, ale właśnie także coraz częściej dla samych producentów, którzy w łatwy sposób za pomocą swojej strony internetowej czy też social mediów mogą dotrzeć ze swoim produktem nie do jednego ale do większej rzeszy klientów.

„Minęła era zdjęć…” – tak na swoim koncie powiedział szef Instagrama Adam Mosseri – „…teraz publikujcie wideo o luźnej formie, bo ludzie chcą mieć fun!”. Coś w tym jest, prawda?

Dobre filmy produktowe

Jedną z najskuteczniejszych form reklamy jest film produktowy. Koncentruje się on na wypromowaniu określonego produktu. Przedstawia go w roli głównego bohatera. Objaśnia działanie produktu, uwydatnia jego zalety i pozwala na lepsze poznanie. To produkt, a nie aktor jest tu najważniejszy i mówi sam za siebie.

Na rynku jest przesyt nowości – dziś już nie wystarczy, że wstawimy kilka zdjęć produktu wraz z opisem. Klient często przechodzi obok tego obojętnie. Warto postawić na dobrze poprowadzony film, który zaprezentuje produkt, zaciekawi klienta i sprawi, że klient zrozumie, że właśnie ten produkt jest mu potrzebny.

Reklama i promocja

Film produktowy jest filmem reklamowym, który w formie krótkiej prezentacji przedstawia produkt. Pomaga w skuteczny sposób wypromować nowy lub do tej pory nieznany produkt i jest uzupełnieniem działań marketingowych. Oprócz reklamy i promocji film produktowy może też być świetnym materiałem wykorzystywanym podczas eventów, targów czy spotkań branżowych.

To właśnie filmy produktowe stały się najlepszą formą komunikacji z klientami. To dobre rozwiązanie dla właścicieli e-commerce, którzy chcą sprzedawać więcej i liczą że ich produkt zaistnieje w sieci. To także dobre rozwiązanie dla producentów w sytuacji, gdy klient nie może przyjechać – wówczas sfilmowany produkt można zaprezentować mu online.

Ciekawy pomysł to już połowa sukcesu

Film produktowy można stworzyć za pomocą dowolnej techniki – czy to animacja 2D, 3D lub tradycyjny spot. Ważny jest pomysł i to, żeby dany produkt wypadł korzystnie na tle konkurencji. Pomoc profesjonalnego studia filmowego może okazać się nieoceniona. Stworzy ono film najwyższej jakości pod względem technologicznym, uwypukli najdrobniejsze detale produktu, ale też pomoże w przygotowaniu nieszablonowego i interesującego scenariusza, tak aby klient zapamiętał właśnie Twój produkt.

Takie filmy w swojej ofercie ma już od dawna Studio Filmowe Panika i można powiedzieć, że jest od nich specjalistą. Zlecenie profesjonalnego nagrania filmu produktowego może okazać się strzałem w dziesiątkę, który zapewni znacznie wyższą sprzedaż!

Pokażemy to, co najważniejsze dla klienta

Nawet krótki materiał wideo jesteśmy w stanie zrealizować tak, aby zaprezentować szczegółowe informacje o produkcie i jego walory. Wystarczy nam od 5 do 12 sec. aby w kilku ujęciach przekazać najważniejsze informacje. Stworzymy profesjonalny film produktowy, przygotowany z pomysłem, finezją, ciekawym ujęciem.
Atutem reklamy produktowej jest krótki czas jej przygotowania, a co za tym idzie, możliwość szybkiego zorganizowania całej kampanii produktowej. Możemy stworzyć reklamę produktową dla jednego produktu lub taką, która prezentuje kilka produktów powiązanych.

Według badań takie reklamy działają dużo lepiej, niż standardowe reklamy tekstowe, zwłaszcza w branży usługowej. Wyróżnikiem przygotowania takiej reklamy dla klienta Studia Filmowego Panika jest szybki czas realizacji i bardzo dobra jakość materiału filmowego w stosunku do ceny.

Reklama produktowa przygotowywana jest z myślą o Internecie. Realizujemy spoty dedykowane na YouTube, FB, TikTok i strony internetowe producentów.